top of page



Festaftan 2026!
Manger Musikklag ynskjer å takke alle som kom på Festaftan i Radøyhallen laurdag. Det vart ein fantastisk kveld, og ei stor oppleving å høyre Knut Marius live saman med MML. Knut Marius er ein av Noregs aller beste vokalistar, og han leverte eit variert og fengande repertoar med vakre balladar, kjende musikalslagarar og populære poplåtar. Det var tydeleg god kjemi mellom Knut Marius, dirigent Reid Gilje og MML. Etter konserten vart det dans og fest med DJ MJØS. Ei slik produk
for 6 døgn siden
Arkiv
bottom of page