top of page

Widget Didn’t Load
Check your internet and refresh this page.
If that doesn’t work, contact us.


Festaftan 2026!
Manger Musikklag ynskjer å takke alle som kom på Festaftan i Radøyhallen laurdag. Det vart ein fantastisk kveld, og ei stor oppleving å høyre Knut Marius live saman med MML. Knut Marius er ein av Noregs aller beste vokalistar, og han leverte eit variert og fengande repertoar med vakre balladar, kjende musikalslagarar og populære poplåtar. Det var tydeleg god kjemi mellom Knut Marius, dirigent Reid Gilje og MML. Etter konserten vart det dans og fest med DJ MJØS. Ei slik produk
3. juni


Kim Lofthouse - til minne
Det var med stor sorg vi mottok meldinga om at Kim Lofthouse har gått bort, så alt for tidleg. Kim kom frå Preston i England til Noreg hausten 1979 då han hadde fått stillinga som basstrombonist i Oslo Filharmoniske Orkester. Kim sitt namn vart raskt kjent i musikkmiljøet over heile landet. Det var ikkje berre som instrumentalist han fekk eit godt rykte, men òg som ein usedvanleg inspirerande og dyktig instrumentalpedagog. I 1983 byrja Kim å undervisa på Manger Folkehøgskole
3. apr.


MOT på besøk!
Kvart år er me heldige å ha besøk frå MOT Norge som har ei MOT-økt med musikantane i MML. I år var det regionsleiar i Vestland, Anders Næs, som vitja laget på Gamle Alversund skule. Han hadde mellom anna fokus på å byggje laget, og på å opne for å invitere andre inn. Det blei både leikar og samtalar som handla om å sjå kvarandre, verte medvitne på kva gode eigenskapar me har i laget og på kva for kultur me har - er det rom for å dele og gje kvarandre tilbakemeling? MML er sær
3. apr.
bottom of page